Friday, June 15, 2012

apa itu sahabat

dulu aku ada kawan sejati, namanya fatin nursyafiqah. tapi dea dah pindah umah. bila raya jew datang umah dea. dea selalu memahami aku, kalau aku merajuk dea pujuk balik.aku bersama dea dari darjah 1 sampai sekarang. yang sekarang niee kawan yg rapat dengan aku x bole dijadikan sahabat sejati sebab dea x memahami aku, walaupun dah 3 tahun. dulu aku rapat dengan dea sangat,tapi aku anggap kawan baik jew, tpi sekarang ingatkan nak jadikan sahabat sejati, tetapi tidak menjadi sebab dea dah de boyfriend. dulux de boyfriend dea baik jew. tapi lepas dew boyfriend dea dah sombong dan berlagak. cuba kalau dea x de boyfriend, aku pulak dew, pew perasaan dea. mesti sedih dan hati rasa hancur berkecai. aku suka dekat seseorg nie bukan dea x sokong aku,suruh aku lupakan budak tuu. kalau suka x semestinya nak jadikan boyfriend. bole jadikan secret admire. kawan aku nie mangkuk geram aku dengan dea, sekarang nie aku sabar dengan dea. kalu sabar dew batasnya.namanya, rasyidah. lagi 1 kawan aku nie namanya nur afifah , dea baik,bertimbang rasa,kelakar and sengal. dea nie aku jadikan teman tapi mesra sebab dea dah dew sahabat sejati iaitu aisyah. aku degan fifah cuma kawan teristimewa. contohnya, kawan sejati + kawan baik. dialah org yg memahami aku. klau aku merajuk, dea pujuk tuu pun sikit. sebab dea x thu pujuk org,yg nie aku terimalah sebab aku tahu tentang dea. aku masak dengan semua kawan aku.perangai dea, perasaan dea and all.

2 comments:

  1. Hanna pown cm peiqa jugak..xsemua kwan boley mnggile ngn kite right??huhu..blogwalking..^_^

    ReplyDelete
  2. thanks yew :) support kita. sorry late :D

    ReplyDelete