Saturday, October 20, 2012

geram

assalamualaikum, selamat petang.hai guys!!! ari selasa lepas kawan saya dew cakap,'kau nak laki macam mana'? saya jawab yg baik and kaya. pastu kawan saya rasyidah and siti aisyah mara kata ku gila duit. dah dia tanya akusuka yg macam mana?aku cakap jew kalau bole nk yg kaya.maksu aku 'KALAU BOLE',diorg x faham betul. x semestinya yg kaya tuu kelurga dia. tapi dea seorg jew kaya.AKU X CAKAP KAYA TUU ANAK DATUK,TANSRI,VVIP. sakit ati jewde kawan yg buka nak bgi sokongan. sakit ti yg banyak. aku dulu dew kawan sejati namanya fatin.sejak dia pindah.aku dah x de kawan sejati. dew kawan sekarang nie tapi x bole arap x termasuk senarai kawan sejati. lagi satu kawan aku namanya afifah, dea baik tapi pendiam nd kuat menganjing.haha. bye,w'salam.

No comments:

Post a Comment