Thursday, January 10, 2013

geram

hai,a'kum.korang sihat?kita rasa sakit ati.aku geram dengan mak aku dia astik nak mara2 aku. aku dah ikut kehendak dia. suruh jadi nurse.sabtu nie temuduga.aku ikut. pastu, dia nak mara2 cakap aku x dengar kata dia.ikut ati aku malas nak mara, klau mara bukanya dapat keja lain. pew yg best sangat suruh jadi nurse. aku nak keja banking or busnnies. pastu, nak mara x tolong dia. abis yg ari2 aku jemur kain, tolong dia masak. dia kata aku x tolong.dahlah x berterima kasih.nak mara jew tahu. pastu,kata aku x fikir perassan dia.klau aku x fikir perasaan dia, npew aku gi juga temuduga tau. ggggggggggggrrrrrr sssstttttttrrrrrrreeeeessssssss aku tadi x tolong gi belajar kereta, baru balik. pastu, mara2 x tolong. siot jew. mendidih nie ati aku. dia ingat aku nie robot pew? xde perasaan.basikal dia

No comments:

Post a Comment