Thursday, March 21, 2013

result spm

hai,as salam korang apa khabar?kita sihat.hari nie kita nak cite pasal result spm kita. alhamdulilah result lulus,xdew gagal. kita dapat biasa jew 5b2c1d. saya bersyukur dan redha apa yg saya dapat. mungkin xdew rezeki tetapi saya akan berusaha mendapat result yg lebih baik waktu belajar di u. doakan kejayaan saya yew akak comell nd abang ensem ;) terima kasih allah yg maha esa kerana memberikan hambamu nie kepetusan yg cemerlang.amin.. mungkin allah memberikan result yg sebegitu untuk kita sentiasa bersyukur kepada-Nya dan mungkin rezeki saya ada ditempat lain.tahniah kepada batch 95 yg mendapat keputusan cemerlang. kalau kita sudah berjaya, jangan kita selalu menyombong,angkuh kerana allah yg memberikan segala2nya untuk kita.biar kita sederhana pandai,yg penting hati yg baik,telus dan ikhlas :D SEKIAN TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA BLOG SAYA NIE. MAAF JIKA KATA2 SAYA DEW YG MENYAKITKAN ATAU KURANG MENARIK HARAP DIAMPUN.

No comments:

Post a Comment