Friday, December 28, 2012

sedih

hai,korang semua sihat? aku geram mak aku kalau dengan dik aku baik.pew yg dik aku nak semua dapat. aku tahu aku nie bukannya pandai (SEDRHNA), degil,macam budak KECIL. aku tahu masa aku upsr dengan pmr keputusan aku biasa jew. kalau dik aku semua dew 'A'. aku upsr:1A4B pmr:2B5C1D spm: tunggu keputusan. di aku upsr:5A pmr:7A1B spm:2 tahun lagi. dik aku memang untung dia pandai, x macam aku biasa jew. senang cite aku semua biasa jew x macam org lain.mak aku kata dik aku lahir lain sikit, sebab tuu dia pandai. untunglah.aku semua x dapat pape. keputusan biasa. semau org dengan aku biasa.aku rasa macam aku x guna or macam x wujud jew dekat dunia. semua org x suka aku. dik aku diakan pandai semua org lain baik cakap 'tahniah', bagus, usaha lagi.aku x dew pun nak bagi semangat. saya nie manusia biasa yg x berguna, x pandai cuma sedrhana, semua org benci saya, degil nd perangai macam kanak2. ya, saya bersyukur dan terima dengan seadanya bahawa saya hanya insan yg biasa dan lemah. terima kasih kerana sudi baca blog saya yg x seberapa nie.

No comments:

Post a Comment