Friday, December 28, 2012

untung

hai,korang sihat? saya ari nie x cerita tentang untungnya jadi anak org kaya.pew barang yg nak dapat cakap jew kereta,handphone beratus2 ringgit,kamera canon yg beribu2 ringgit,baju jenama,handbeg jenama,kasut jenama. aku semua nak handphone samsung note 10.1 dengan kamera canon e600 tuu pun x dapat.kalau nak beli sendiri.nak keja nak beli dua barang nie x dapat.ayah dengan mak kata x yah duk umah masak. kata klau nak beli guna duit sendiri.nak keja x kasi.sedih :( pastu kata nak belikan tapi handphone samsung corbie.aku x naklah amik gambar x jelas.bile suruh beli samsung note 10.1 kata x yah nak beli tuu barangan jew :(ok aku sedih dengar... mak aku bile aku cakap nak keja terus x bagi kata x sayanglah, x dengarlah.pastu merajuk macam budak2.aku nak keja biar x menyusahkan pun mak aku.tapi still x bagi.aku dengar cakap dialah, aku nak keja. #jelous tengok anak org kaya. dahlah kaya ,cantik,comell,ensem,smart,pandai pulak tuu. aku cuma budak biasa.nak beli pun tunggu 10 tahun akan datnag baru bole beli brg yg aku nak.aku nie bukanya cantik ,comell,sedrhana pandai. #mungkin korang kata saya nie x bersyukur. saya sebenernya bersyukur pew yg saya dew. tapi saya jelous bila org amik gambar dew kamera dgn handphone mahal. pakain cantik pulak tuu comell,cantik,ensem,smart tambah dengan pandai.lagi satu diorg nie semua 'hot' dekat facebook, 'famous' dekat twitter, 'popular' dekat blogger.ok saya amat jelly dengan semua yg kenyataan diatas. saya adalah budak biasa,simple x se'hot' dekat facebook , x se 'famous' dekat twitter , x se 'popular' sekat blogger. saya bersyukur dengan pew yg saya ada. tapi saya x mampu untuk bertahan kerana saya jelous dengan pew yg org lain dapat kecuali saya. anak org kaya harus bersyukur kerana pew yg anda nak semua dapat :0 terima kasih sudi baca blog saya yg simple nie :) maaf jika blog saya nie anda tidak menyukai atau menyampah. saya ingin memohon maaf sekali lagi .

No comments:

Post a Comment